بوی بد دهان ممکن است نشانه این بیماری ها باشد

گروه پزشکی مجله اینترنتی ائویمیز :بوی بد دهان گاهی نشان دهنده وجود یک بیماری در بدن است که در این مطلب به مهم ترین علل احتمالی آن اشاره می کنیم.

بوی بد دهان مشکل آزاردهنده ای است که گاهی رهایی از آن سخت می شود. با کشف علت بوی بد دهان و رفع علت زمینه ای می توان این مشکل را برطرف کرد.گاهی بوی بد دهان نشانه وجود بیماری و مشکل در بدن است. در ادامه به مهم ترین علت های بوی بد دهان اشاره می کنیم.

بوی بد دهان و خر و پف کردن

اگر در هنگام خواب با دهان باز بخوابید یا خر و پف کنید، دهان شما خشک می شود و خشکی دهان مکان مناسب تری در دهان برای رشد باکتری ها فراهم می کند و این باکتری ها یکی از عوامل بوی بد دهان در هنگام صبح خواهند بود. اگر به پشت بخوابید احتمال خر و پف کردن شما بیشتر خواهد بود. بنابراین بهتر است به پهلو بخوابید. غذای بین دندان ها نیز به رشد باکتری های دهان کمک می کنند. مسواک موثر و استفاده از نخ دندان قبل از خواب به تمیز شدن بین دندان ها و کاهش مشکلات دهانی کمک می کند.

بوی بد دهان و بیماری لثه


بارداری ، مدل لباس، آموزش آشپزی و خودرو دهان ,بیماری ,باکتری ,دندان ,مشکل ,گاهی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سلام کنکور دیجی‌ویدئو (DigiVideo.RozBlog.com) • دیجی‌ویدیو چگونه بی آموزیم آهنگ جدید ایرانی تاپیش معرفی کالا فروشگاهی .:: وبلاگ حقوقی علیرضا حیدری ::. مزایده ها خاطره دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. پمپیران